آموزش طراحی ناخن با ژل آدامسی

مدیر فروش
17 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

دیزاین و طراحی ناخن دارای تکنیک ها و مدل های مختلفی است. که باعث شده امروزه بتوان با استفاده از آنها، طرح های خاص و زیبایی را روی ناخن ایجاد نمود. از جمله روش های دیزاین ناخن می توان به طراحی با شوگر افکت، ژل اسپایدر، بلومینگ ژل اشاره نمود. در این مطلب ما قصد داریم طراحی با ژل آدامسی که یکی دیگر از روش های دیزاین ناخن می باشد را آموزش دهیم.

ژلهای آدامسی کاشت ناخن محصولی است که برای طراحی برجسته و گلسازی روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت خلاقیت بیشتری به کار ببرید و طراحی ناخن منحصر به فردی را ایجاد نمایید. ژل آدامسی با نام گام ژل نیز شناخته شده است. تفاوت گام ژل با دیگر ژل ها در میزان غلظت آن می باشد. این محصول به اندازه ای غلیظ می باشد که شبیه به آدامس است. و در واقع طرحی 4 بعدی روی ناخن ایجاد می نماید.

 

ویژگی های ژل ناخن

1-کار با ژل آدامسی و طراحی با آن آسان می باشد زیرا این ژل تا زمانی که داخل دستگاه UV-LED قرار نگیرد، سفت نمی شود و این بدان معناست که برای شما این فرصت را فراهم می آورد که با آرامش و بدون نیاز به سرعت زیاد، طرح خود را با آن روی ناخن ایجاد نمایید.

2- ژل 3d با دوام اکریلیک و سبک وزن می باشد. دارای رنگ های متنوعی که برای انواع طرح ها مانند گل برجسته مناسب است.

3-کاشت ناخن با ژل آدامسی به راحتی برای شما طرحی 4D را ایجاد می نماید.

4-ژل آدامسی کمتر احتمال دارد که باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در ناخن ها شود و بی بو می باشد.

5-از ژل طراحی هم برای دیزاین روی ناخن کاشت می توان استفاده نمود. و هم روی ناخن های طبیعی قابل اجرا می باشد.

6- به راحتی با سوهان برقی قابل ریموو شدن است.

 

آموزش طراحی ناخن با ژل آدامسی ناخن

1-ابتدا در صورت کاشت با پودر یا کاشت ژل یا ژلیش ناخن، همه مراحل آن را انجام دهید.

2-سپس مقداری از ژل آدامسی را با ابزار بردارید و با دست خود شکل دهید یا روی سطح ناخن قرار دهید. با توجه به طرح مورد نظر خود، با قلم طراحی ناخن مثل قلم دانتینگ آن را حالت دهید و طرح را ایجاد نمایید.

3-بعد از اینکه به طور کامل طرح را ایجاد نمودید، ناخن را داخل دستگاه UV-LED قرار دهید تا ژل آدامسی خشک شود.

4-یک لایه تاپ ژل روی طرح و ناخن بزنید تا علاوه بر دوام کار، باعث جلوه بیشتر آن شود.

 

نکات آموزشی:

1-در صورتی که قصد دارید با ژل آدامسی روی ناخن طبیعی کار نمایید، پس از انجام مانیکور ناخن، ابتدا با بافر سطح ناخن را خش و خط بندازید و چربی صدف ناخن را از بین ببرید. سپس یک لایه بیس کات ژل روی ناخن بزنید و داخل دستگاه UV-LED قرار دهید تا خشک شود.

2-برای اینکه ژلهای آدامسی به سطح ناخن و قلم طراحی شما نچسبد و کار را خراب نکند، از کلینزر استفاده نمایید تا چسبندگی آن کم شود. همچنین در حین کار برای شکل گیری گام ژل، قلم را آغشته به کمی کلینزر نمایید.

 

برای خرید محصولات معرفی شده اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.