انواع قلم طراحی ناخن

مدیر فروش
15 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

ایجاد طراحی روی ناخن نیاز به استفاده از ابزارهای صحیح دارد و مجموعه ای از قلم طراحی ناخن این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی هر طرحی را روی ناخن ایجاد نمایید. اما این سوال پیش می آید که با وجود انواع مختلفی از اشکال و اندازه های قلم طراحی ناخن، کدام یک از آنها به شما در ایجاد طراحی مورد علاقه خود کمک می کنند؟

در این مطلب انواع قلم طراحی ناخن و بهترین طرح هایی که می شود با آنها ایجاد کرد را به شما آموزش داده ایم.

قلم طراحی سر گرد (Round brush)

این مدل متنوع ترین و رایج ترین قلم طراحی ناخن است. برای ایجاد طرح های پیچیده و گلبرگ های بزرگ استفاده می شود. همچنین برای پوشش قسمت های بزرگ طرح با رنگ مناسب است. این قلم ها مناسب برای ایجاد طرح 3 بعدی با استفاده از پودر اکریلیک و لیکوئید می باشد.

قلم طراحی مربع یا سر صاف (Square or Flat Brush)

از این قلم بیشتر برای کاشت ژل استفاده می شود ولی مناسب برای ایجاد طرح های طولانی رنگی روی ناخن، ترکیب رنگ و سایه زدن روی ناخن هم می باشد. همچنین از لبه صاف آن می توان برای ایجاد طرح های گل یک مرحله ای دقیق استفاده نمود.

قلم طراحی سرکج(Angled Brush / One Stroke)

بیشتر برای تمیز کردن اضافات لاک و طراحی ها از روی کوتیکول ها و اطراف ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مناسب برای ایجاد خط فرنچ روی ناخن می باشد و به دلیل زاویه دار بودن لبه آن می توان به راحتی دو رنگ مختلف را برای طراحی به کار برد.

قلم طراحی باد بزنی ناخن (Fan brush)

این قلم دارای کاربرد های بسیاری می باشد. با این قلم می توان طرح های متنوعی از سایه زنی روی ناخن، خط و خطوط ناگهانی ایجاد نمود. هم چنین در مدت زمان کمی، خطوط افقی سریع و آسانی روی سراسر ناخن ایجاد کرد. تنها کافی است که قلم را داخل رنگ طراحی ناخن بزنید. و آن را از یک طرف ناخن به طرف دیگر بکشید.

در پاشیدن دیزاین هایی مانند اکلیل، پودر شیمر و پودر شوگر استفاده می شود. همچنین بعد از اتمام کار اضافات آن ها را  از روی ناخن به وسیله ی قلم بادبزنی پاک کنید.

قلم طراحی دیتیل (Detailing brush)

همانطور که از نام این قلم پیداست، از آن برای اضافه کردن جزئیات به طراحی ناخن استفاده می شود. به دلیل کوتاه و سفت بودن موهای این قلم، کنترل بیشتری برای کارهای دقیق تر ارائه می دهد و از دقت بسیار خوبی برخوردار است. می توانید با استفاده از این قلم بسیاری از جزئیات اصلی مانند شکل ها، چهره ها را ایجاد کنید. این قلم طراحی حتما باید در لوازم طراحی ناخن شما وجود داشته باشد.

قلم نوک تیز (Pointed brush)

برای کشیدن خطوط پهن، گلبرگ های گل و ایجاد شکل اشک روی ناخن استفاده می شود. با فشار بیشتری روی نوک این قلم مو شروع کنید و بعد از حرکت به آرامی فشار روی قلم را کم نمایید تا شکل اشک ایجاد شود.

قلم داتینگ (Dotting tool)

این قلم مخصوص نقطه گذاری روی ناخن می باشد. مناسب برای ایجاد طرح های خالخالی، نقش پلنگی، گل های سریع کوچک می باشد.

قلم طراحی آمبره (Ambre nail brush)

این قلم برای طراحی و محو کردن دو رنگ روی کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد که طرح آمبره را ایجاد می نماید. لبه آن دارای اشکال مختلفی است که هر یک طرح خاصی را روی ناخن ایجاد می نماید.

قلم فید ابری ناخن (Fade Tool)

این قلم ها از جنس ابری می باشند. و برای آنکه هنگام آمبره ناخن دو رنگ را خیلی  آسان و سریع در هم محو کنید. از قلم فید  استفاده کنید و این امکان را فراهم می آورد که بدون تمرین زیاد و با تسلط بیشتری فید کردن را انجام داد.

قلم سیلیکونی ناخن

از جنس سیلیکون می باشد و کاربردهای فراوانی دارد. از جمله: ایجاد انواع طرح روی لاک، مرتب کردن و ایجاد هلال در مانیکور فرنچ ناخن، برداشتن و پاکسازی اضافات مواد ژل کاشت و پودر کاشت، فیکس کردن و چسباندن فیبر و سیلک ناخن در کاشت فایبرگلاس، گذاشتن بیلدر ژل روی ناخن، مخلوط  کردن پودرهای طراحی و اکلیلی با ژل و بسیاری موارد دیگر

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.