مانیکور در خانه

مدیر فروش
12 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

یک مانیکور تاثیر گذار بیش از سوهان زدن ناخن ها و پوشاندن آن ها با لاک ناخن است و این یک کار استادانه است.درست همان طور که شما از صورت خود مراقبت می کنید. شما می توانید مانیکور در خانه را خودتان به راحتی انجام دهید و این یک راهنمای ساده است که می توانید از آن پیروی کنید تا بتوانید در خانه ناخن هایتان را مانیکور کنید.

جمع آوری همه ابزارهای ضروری

قبل از اینکه شروع کنید، تمام لوازم مانیکوری را که نیاز دارید جمع کنید و این ها چیزهایی هستند که شما نیاز خواهید داشت:
  •  پاک کننده لاک ناخن
  •  پنبه
  •   بافر ناخن
  •   ناخن گیر و پوشر کوتیکول
  •  گیره کوتیکول و روغن کوتیکول
  •   مرطوب کننده دست
  •   لاک ناخن بیس
  •  لاک ناخن دلخواه
  •  برق ناخن

برای خرید این ابزار به فروشگاه ایرانانیل سر بزنید (اینجا کلیک کنید.)

مراحل انجام مانیکور در خانه

برای شروع کار اگر ناخن‌هایتان لاک دارند، بهتر است آن‌ها را پاک کنید. حتی اگر لاک نزده‌اید برای زدودن چربی‌ و آلودگی‌های ناخن، باید دست‌هایتان با آب و صابون شسته شود.
در اینجا باید نوع فرم و قد ناخن را تعیین کنید. اگر می‌خواهید قد ناخن خود را کوتاه کنید بهتر است این کار را با ناخن‌گیر انجام دهید. بعد از کوتاهی ناخن نوبت آن است که فرم آن را مشخص کنید.
به وسیله سوهان دستی فرم مورد نظر خود را ایجاد کنید. در این مسیر توجه داشته باشید که استفاده از سوهان مناسب بسیار مهم است. سوهان‌هایی که دارای درجه زبری بالایی هستند برای فرم دادن به ناخن‌های طبیعی مناسب نیستند. دلیل این امر نیز در این است که با استفاده از سوهان‌های زبر، احتمال شکستگی ناخن بالا می‌رود.
بعد از فرم دادن، به ناخن‌ها باید کوتیکول را از سطح ناخن جدا کنیم. برای این کار از وسیله‌ای به نام پوشر یا عقب زن استفاده می‌کنیم. برای این کار سعی کنید پوشر را روی سطح ناخن بخوابانید تا لبه آن باعث خراش ناخن نشود. در امتداد ناخن و از تاج به سمت ریشه ناخن، پوشر را هل دهید تا تمام کوتیکول را جدا کند.
بعد از این که موفق به جداکردن کوتیکول شدید، باید پوست‌های اضافی را به وسیله نیپر یا گوشتگیر جدا کنید. برای این کار دقت کنید که پوست را نکشید بلکه آن را برش دهید.
اگر تا اینجای کار خوب عمل کردید باید بدانید که به انتهای مسیر نزدیک شده‌اید. اگر می‌خواهید از لاک استفاده کنید، در این مرحله می‌توانید اقدام کنید. با کشیدن یکی از انواع طرح ناخن تابستانی یا طرح ناخن فانتزی، زیبایی ناخن‌های خود را دو چندان کنید.
همچنین اگر تمایل به استفاده از لاک ندارید، می‌توانید از انواع روغن‌های گیاهی برای استفاده در ناحیه کوتیکول و اطراف ناخن استفاده کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.