سیستم ژل چیست ؟ معرفی برند نیل استدیو

مدیر اجرایی
29 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برند نیل استدیو یکی از کامل ترین و بهترین و به جرات میتوان گفت با کیفیت ترین برند در لاین سیستم ژل میباشد.

همانطور که میدانید چند سالی است که علاوه بر لاکژل ژل های جانبه ی فانتزی بسیاری نیز وارد این صنعت شده است.

برند نیل استدیو که زیر مجموعه ی برند نام اشنای I gel یکی از قدیمی ترین لاکژل های وارد شده به ایران میباشد است,پس با خیال راحت از کیفیت این محصول میتوان از این برند خریداری کرد.
خوشبخانه برند نیل استدیو پیشرو در مد و صنعت ناخن اولین و جدید ترین متریال ژل را وارد میکند,و ایرانانیل عاملیت فروش و پخش محصولات نیل استدیو در تهران واقع در خیابان منوچری میباشد.

برای مثال محصولات لاین ژل نیل استدیو را در این مقاله به شما معرفی میکنیم.

برند نیل استدیو با 9 رنگ پر طرفدار دیسکو نوود disco nude یکی از بهترین انتخاب ها برای دیسکو ژل با رنگ نوود میباشد.

همچنین این برند 12 رنگ بی نظیر پیکسل تاپ pixel top تاپ ژل های بسیار با کیفیت و ضد خش و دارای ذرات پیکسلی زیبا و رنگی دارد.

نئون ژل neon gel یا ژل های شب تاپ نوعی جدید از لاکژل های بلک لایت میباشد که در نور کم,رنگ بسیار زیبایی دارد و باعث بازتاب نور میگردد و به دستان شما جذابیت دوچندان میدهد.
خوشبختانه برند نیل استدیو 12 رنگ بی نظیر نئون ژل دارد.

پونیکس ژل 9 بعدی phoenix gel 9d نسل جدید از لاکژل های چشم گربه ای و کهکشانی ترکیبی از 2 یا 3 رنگ مختلف میباشد که با استفاده از مگنت در زوایای مختلف,دست به رنگ های مختلف دیده میشود.

مون لایت ژل moonlight gel ها کاملا” شبیه به پونیکس ژل ها میباشند با این تفاوت که یک رنگ را با استفاده از مگنت میتوان در زوایای مختلف با حالت شبیه به کهکشان و براقیتی خیره کننده دید.

دیسکو ژل ها disco gel نسلی جدید از لاکژل ها بوده که بسیار پر طرف دار برای ناخنکاران و مصرف کنندگان خانگی میباشد,لاکژل های دیسکو دارای پودر های شاین دیسکو میباشد که بسیار در تاریکی شب و نور های کم,شبیه به فضای دیسکو باعث حیرت همگان میشود. دیسکو ژل ها رنگ های مختلفی دارد و برای ژلپولیش کامل ناخ و یا طراحی های خاص و شیک استفاده میگردد.
خوشبختانه برند نیل استدیو 23 رنگ دیسکو ژل بسیار با کیفیت دارد.

ایس ژل ice gel لاکژل های یخی بسیار زیبا و شیک و همه پسند بوده که با استفاده از مگنت رنگ های بسیار خیره کننده و زیبا به ناخن های شما میبخشد,برند نیل استدیو همچنین 25 رنگ ایس ژل بی نظیر و جذاب دارد که بهترین انتخاب برای خرید ایس ژل میباشد.

کندی ژل candy gel یا همان لاکژل های ابنباتی نیز امروزه یکی از پر طرفدار ترین متد ها در کاشت ناخن میباشد.کندی ژل یا لاکژل ابنباتی به لاکژل هایی گفته میشود که در عین حال که پیگمنت رنگی بسیار بالایی دارند کاور ندارد و میتوان زیر ان را دید به این معنی که اگر شما از یک ایس ژل نقره ای برای طراحی استفاده کرده باشید و روی ان لاکژل ابنباتی قرمز استفاده کنید در عین حال که میتوانید طراحی با ایس ژل را مشاهده کنید روی کار هم لاکژل ابنباتی قرمز زیبایی خود را به چشم میزند.برند نیل استدیو 10 رنگ حیرت اور کندی ژل بسیار با کیفیت و قرون به صرفه دارد.

میلکی ژل یا لاکژل شیری milky gel polish که امروزه بسیار ترند شده است یکی از پر مصرف ترین رنگ های لاکژل میباشد و برند نیل استدیو لاکژل میلکی با حجم 30 میل وارد کرده است که بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت میباشد.

تاپ میلکی یا شیری milky top gel یکی از کاربردی ترین لوازم که بسیار پر مصرف و سرعت کار شما را بالا میبرد میباشد.میلکی تاپ ژل ادقام دو محصول تاپ شاین و لاکژل میلکی میباشد که بسیار پر استفاده در کاشت های پلی ژل و بیلدر ژل و کاشت های فول گلس و در انجام دیزاین های روسی میباشد.برند نیل استدیو تاپ ژل میلکی بسیار با کیفیتی دارد.

لاکژل سفید و مشکی white gel polish & black gel polish پر مصرف ترین رنگ ها در بین ناخنکاران میباشد.اکثر ناخنکاران حرفه ای به دنبال لاکژل سفید و مشکی با کیفیت که با 1 مرتبه کاور رنگی بالایی داشه باشد هستند,برند نیل استدیو لاکژل سفید و مشکی 30 میل با یکبار کاور و ماندگاری بالا دارد.

تاپ شاین دیسکو یا دیسکو تاپ شاین disco top محصولی پر استفاده میباشد.این محصول تاپ ژل اخر کار بدون نوچی میباشد که دارای پودر های دیسکو میباشد شما میتوانید از این محصول روی تمامی لاکژل های معمولی خود استفاده کنید و ان رنگ را به لاکژل دیسکو تبدیل کنید.برند نیل استدیو 2 رنگ تاپ دیسکو دارد یکی رنگ طلایی و یکی رنگ نقره ای

دیسکو ژل حرارتی disco heat کاملا” مثل دیسکو ژل های معمولی میباشد با این تفاوت که در دما های مختلف رنگ های مختلفی دارد. این محصول بسیار پر طرفدار در برند نیل استدیو 6 طیف رنگی مختلف دارد.

فروتی ژل یا لاکژل های برفی frutiy gel لاکژل های با پیکسل های ریز درشت بسیار جذاب در رنگبندی های مختلف میباشد که برند نیل استدیو 11 طیف رنگی فروتی ژل frutiy gel دارد.

نوود ژل nude gel ها به رنگ های شبیه به رنگ طبیعی ناخن گفته میشود که بسیار پر طرفدار میباشد خیلی ها دوست دارند که ناخن های کاشته شده ی خود رنگ نوود و طبیعی و نچرال داشته باشد خبر خوب اینجاست که برند نیل استدیو 9 طیف رمگی مختلف نوود ژل دارد.

لمینیت laminate ها نوعی ژل کاشت حساب شده که برای کاور صدف طبیعی ناخن استحکام سازی و حجیم سازی ناخن های طبیعی استفاده میشود برند نیل استدیو 10 طیف رنگی جذاب لمینیت 30 میل با کیفیت بسیار بالا دارد.

بیس فرنچ color base پر استفاده ترین رنگ ها در سالن های زیبایی رنگ های بیس میباشد رنگ های با تم رنگ طبیعی ناخن و حاله ی کمی رنگ شبیه به رنگ های صورتی نوود و صورتی گوشتی و رنگ هایی که برای زیر سازی بیس فرنچ استفاده میشود,انتخاب بیس فرنچ همیشه برای سالنداران و ناخنکاران کار سختی بوده به این دلیل که این رنگ ها طرفدار های زیادی داشته و به سرعت در تمامی نیل شاپ ها تمام میشود اما خبر خوب اینجاست که برند نیل استدیو 12 طیف رنگی بیس فرنچ بسیار پر طرفدار دارد.

لاکژل اکستریم Extreme gel polish به لاکژل هایی با کاور و کیفیت دو چندان لاکژل های معمولی گفته میشود که برای طراحی ناخن بسیار مناسب میباشد به دلیل پیگمنت رنگی بسار بالا با 1 بار زدن تمامی صدف ناخن را پوشش میدهد و قابل استفاده برای انواع طراحی ناخن میباشد و در بین طراحان از محبوبت بسیار بالایی برخوردار است برند نیل استدیو 20 رنگ مختلف Extreme gel دارد.

ایس ژل حرارتی ice gel heat کاملا” شبیه به دیسکو ژل حرارتی میباشد همان ایس ژل میباشد با این تفاوت که در تفاوت دما تغییر رنگ میدهد برند استدیو نیل 6 طیف رنگی جذاب ایس ژل حرارتی دارد.